piątek, 28 lutego 2014

Koniec zależy od początku

Cześć !
                 Nazywam się Agnieszka, nie mam jeszcze bladego pojęcia jaki kształt będzie posiadał blog. Ba, nawet nie mam żadnego planu chociażby na sam prolog ! 

            Myślę ,że najlepsza na początek będzie dosyć popularna w różnych kręgach sentencja Maniliusza ,a brzmi ona : Finis ab origine pendet, co oznacza "koniec zależy od początku". Przesłanie jest dosyć proste : bardzo ważne są nasze poczynania już na samym starcie, ponieważ od nich zależne będzie zwieńczenie dzieła. 

          Początkowo postanowiłam założyć bloga, żeby motywował mnie do jeszcze intensywniejszej, bardziej systematycznej i przemyślanej, zdrowej pielęgnacji włosów. Chciałam mieć miejsce gdzie mogę wrzucać zdjęcia, na których będę mogła obserwować postępy w regeneracji oraz przyroście. Jednak ostatecznie (w pewnym sensie czuję się jak misjonarz, to śmieszne) postanowiłam poszerzyć wiedzę ludzi o świadomej pielęgnacji włosów. Mam nadzieję ,że ten blog będzie taką funkcję spełniał. Chcę również przekonać wszystkich (bez względu na wiek i płeć !) warto dbać o włosy mimo tego ,że na początku efekty mogą mieć znikome lub niezadowalające. Wszystko w swoim czasie :)

      Jestem studentką z województwa ociekającego "kurzem i węglem". Uwielbiam dbać o siebie i swój wygląd - N A T U R A L N Y ! Ze zdrowiem bywa różnie ;) Swoją świadomą pielęgnację rozpoczęłam prawie rok temu, to jest w lutym 2013 roku. Od dłuższego czasu wahałam się nad decyzją o  blogu,a właściwie chodziło o założenie.. Jest przecież tyle dziewczyn, które prowadzą świetne strony , które są kopalnią wiedzy ! Jednak każda z nich miała nieco inne włosy niż ja, nie wszystkie ich pomysły sprawdzały się na mojej czuprynie (biedne moje kudły, wiele ze mną przeszły). Właśnie w ten sposób chcę odnaleźć swoją włosową siostrę oraz być taką dla innych. Nie mogę się pochwalić grubą i gęstą kitą, moje włosy mają zupełnie inne właściwości i budowę niż grzywy większości pięknych pań, które prowadzą tego typu blogi. Są cieńsze i rzadsze, a przecież takie panie też istnieją i na pewno chciałyby się dowiedzieć jak pielęgnować tego typu włosy, które, wiem z autopsji, pielęgnuje się totalnie inaczej !
        
Pozdrawiam i do zobaczenia ! :)

1 komentarz:

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)