piątek, 14 marca 2014

Miesięczna aktualizacja włosowa- marzec 2014

Cześć,

 dzisiejszy post ma by początkiem serii aktualizacji włosowych :) Myślę, że jest to szalenie potrzebne, ponieważ posłuży mi w regularnym i świadomym kontrolowaniu jak zmieniają się moje włosy i produkty ,których używam. Zdjęcia mogłabym gromadzić w folderze, ale kto to tak zagląda i porównuje, tutaj jest to bardziej uporządkowane :) Chętnie za miesiąc, 3, czy rok zobaczę ten wpis i efekty mojej roboty :)


Obecnie moja ulubiona maska, tuninguję ją gliceryną :)

Barwą oczyszczam głowę raz na 2 tygodnie
Najlepszy peeling ! Glinka ze srebrem

Tradycyjnie, do częstego mycia

Nie mogłam się przekonać, ale te oleje naprawdę mi służą :)


Super pachnie, stosuję go głównie na końcówki, czasem olejuję wszystkie włosy
Muszę ją wykończyć. Sprawdzała się na moich wcześniej średnio porowatych włosach, teraz nie daje już takich efektów

Od czasu do czasu- świetne szampony Babuszki Agafii. Jeden z nich na porost a drugi regenerujący

Walczę o przyrost Jantarem

Kolejna rzecz ,do której nie mogłam się przekonać. "coś za tania i zbyt drogeryjna" ,ale robi cuda z moimi końcówkami, szybko się wchłania i nie przetłuszcza włosów.









Olejuję teraz przed każdym myciem, pięknie się wygładziły !

Jantar daje rade :) (plus cała masa wewnętrznego odżywiania, CP, siemię, skrzypokrzywa...)

Pełno baby hair ! :)))))))

 Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Jak oglądałam Twoją włosową historie to aż dziw bierze ,że tak szybko Ci się zmieniły włosy. I tak jak podkreślasz, głównie od olejowania.<333333 I to tak prędko, pozderki - Sarcia

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie gładziutkie, piękny kolor !

    OdpowiedzUsuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)