niedziela, 18 maja 2014

Niedziela dla Włosów-fryzjer

Witajcie :)
Moja dzisiejsza NdW nie będzie zbyt bogata, postanowiłam wybrac się do fryzjera po 3 miesiącach nieobecności w salonie :) Postanowiłam jedynie trochę podciąć końcówki, włosy teraz są bardziej mięsiste. Nie skróciłam zbyt wiele, chciałam jedynie nieco odświeżyć fryzurę, ponieważ dość ciężko zapuszcza się Włosy o różnej długości w różnych miejscach na głowie :)

1. Przed pójściem do fryzjera nałożyłam maskę drożdżową Babci Agafii. Nie chciałam ominąć ani jednego dnia w akcji maseczkowania, więc do fryzjera poszłam w mokrych włosach ;p.

2. Pani fryzjer dwukrotnie umyła mi włosy szamponem i nałożyła odżywkę.

3. Cięcie i suszenie

Wybaczcie mi zdjęcia kiepskiej jakości, nie miałam zbyt wiele czasu, dlatego notka też taka uboga (jutro syte kolokwium, brrr). Podoba mi się ,że końce są teraz takie ostre :)
nawet pieseł się załapał :D




powalająca jakoś wiem, ale chciałam pokazać w jakikolwiek sposób tą ostrość końcówek, bezskutecznie ;p



z tyłu

5 komentarzy:

  1. Ale się lśnią! Jesteś idealnym przykładem na to, że nie tylko długie włosy moga być piękne i zdrowe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;*, ale mam nadzieję ,że jednak trochę urosną ;p

      Usuń
  2. Twoja czupryna naprawdę jest zdrowa. Pięknie błyszczą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie! Miałaś zapuszczać. :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapuszczam, zapuszczam ,ale podcinać trzeba :)

      Usuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)