piątek, 9 maja 2014

Włosowe inspiracje znanych osób


Hej :)
Dzisiejszy post chcę poświęcić na pokazanie Wam włosów aktorek,piosenkarek, które zawsze wzbudzały u mnie uczucie zazdrości. Piękne, gęste, uniesione...Co tu dużo mówić, zobaczcie zdjęcia



                            Marta Żmuda-Trzebiatowska                                
Nigdy nie zachwycałam się nad jej grą aktorską, może dlatego ,że nie miałam okazji na oglądanie zbyt wielu scen z jej udziałem. Ale włosów zawsze zazdrościłam :)



                                      Marta Chodorowska                                
    


Bohaterka serialu Ranczo. Jej piękne zadbane blond włosy od razu przykuły moją uwagę. I przy okazji dobra, niestety nie aż tak popularna aktorka :)

                                           Kristin Davis                                            


Od zawsze podziwiałam jej włosy. Zawsze perfekcyjnie ułożone, gęste i naturalnie piękne :)

                                                 Adele                                                  

                         Lana Del Rey (lama earl grey)                                 

Piękne włosy, żałuję jedynie ,że to doczepki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)