wtorek, 20 maja 2014

Włosowe zakupy i plany

Witajcie :)

jakiś czas temu obiecałam sobie ,że nie będę przez jakiś czas zamawiała kosmetyków przez internet- postanowiłam wypróbować wszystkie dobre, drogeryjne maski i szampony. To był całkiem niezły plan, bo wiem ,że kupując przez internet i czasem coś w Rossmannach i innych to nie wypróbuję dokładnie stacjonarnie napotkanych perełek. Plan działał przez jakieś 3 miesiące. Jakiś tydzień temy postanowiłam zrobić małe zakupy : potrzebowałam odżywek. Myślę : Natura, Hebe, Rossmann... no nie. Nic mi nie pasowało. Garnier AiK ? nie polubiliśmy się- oddałam chłopakowi. (TAK ! wkręcam go w małe włosomaniaczenie, napiszę o tym niedługo). Alterra? Isana ? Fajnie, ale przejadły mi się na tę chwilę. Na siłę mogłabym pokupować, coś by się znalazło. No i tak trafiłam na Lawendową Szafę. Zwykle zamawiam z triny.pl, jednak skusiłam się na promocje (pasowały mi produkty, których ceny obniżono) oraz rabat od Anwen :)


Skusiłam się na 4 produkty :

  • Pervoe Reshenie, Love2MIX Organic, Super intensywny szampon dla wszystkich typów włosów `Ekstrakt z organicznej pomarańczy i papryczki chili`

  • Apteczka babci Agafii - aktywne serum ziołowe na porost włosów - 7 ziół, witamina B5, drożdże piwne, papryczka chili

  • Pervoe Reshenie, Przepisy Babci Agafii, Tradycyjny syberyjski balsam do włosów nr 4 na kwiatowym propolisie

  • Planeta Organica - balsam do włosów 4ecienkich i osłabionych - organiczny olej cedru syberyjskiego, olej łopianu, biała pokrzywa


    • plus jedna niespodzianka do mojego pierwszego rozdania :)

 

 

                     PLANY NA NAJBLIŻSZE MIESIĄCE :                    

Obecnie ----> do końca maja uczestniczę w akcji maskowania włosów. Nakładam maskę po każdym myciu na pół godziny pod czepek. Nie olejuję teraz w ogóle włosów.

1 połowa czerwca- Wracam do olejowania, odstawiam jakiekolwiek maski na 2 tygodnie, zaczynam używać wcierki : Serum Agafii ze zdjęć powyżej

2 połowa czerwca-wracam do masek, ale 2 razy w tygodniu. 1 raz DIY, drugi jakaś kupna, dalej używam wcierki, olejuję dalej co 2 mycie, czyli co 4 dni

lipiec- dalej wcieram, dalej olejuję, maski 2 na tydzień, ale używam płukanek po każdym myciu + picie drożdży

sierpień- nic specjalnego, zubożenie pielęgnacji, podcięcie włosów, myję OMO, raz na tydzień olej, raz na tydzień maska, bez wcierek, ale dalej piję drożdże

wrzesień- olejowanie przed każdym myciem (akcja olejowania po wakacjach), OMO, 2 maski na tydzień, co jakiś czas płukanki


Pozdrawiam

1 komentarz:

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)