wtorek, 17 czerwca 2014

Aktualizacja włosowa -czerwiec

Witajcie po długiej przerwie :) 


Teraz zostały mi już mniej ważne i łatwiejsze egzaminy ,więc mam trochę więcej czasu na bloga :) Chcę Wam dzisiaj przedstawić moją aktualizację włosową.

Przeproteinowanie-nie
Przenawilżenie-nie
Bad Hair Day- zdarzał się niestety często
, włosy suche, bez życia
Podcięcie włosów- nie 
Przesusz- niestety tak
Przyrost-1,5 cm w miesiąc
Przetłuszczanie- wzmożone, niestety muszę włosy myć teraz co 1-1,5 dnia. Wszystko przez cieplejszą temperaturę, nerwy i skok w bok od standardowej pielęgnacji
 Włosy są teraz w dość kiepskiej kondycji głównie przez brak czasu i stres związany z egzaminami. Nie miałam czasu robić im cotygodniowych SPA, olejować. Jedynie myłam łagodnym szamponem:

Odżywki jakie stosowałam :

 Od czasu do czasu maski :

Jedyne do czego byłam bardziej zmotywowana to wcierka z Kozieradki. Powstrzymałam wypadanie, jeszcze nie całkowicie, ale na pewno stan się poprawił. Teraz już wiem ,że jedynym powodem był stres i kiepska dieta, bo już na dzień po najtrudniejszym egzaminie włosy przestały wypadać. Dziwi mnie to trochę, ponieważ specjalnie znerwicowana nie jestem. A moja dieta ? Głównie tosty i herbaty i tak przez 3 tygodnie. Nie było czasu na inne smakołyki ;) Mieszkałam przez czas sesji u koleżanki (teraz sama już nie umiem się uczyć) i jeśli miałyśmy zjeść coś z pompą to było to przygotowane przez jej współlokatorkę (pyszne naleśniki!) albo jej chłopaka (wrapy!). Same nie miałyśmy za bardzo czasu na cokolwiek.Zmęczenie i niewychodzenie z domu przez kilka tygodni potrafi człowieka wymęczyć wbrew pozorom :)

                        PLAN powrotu do zdrowych włosów              

1. Powrót do olejowania co drugie mycie, w razie potrzeby przed każdym
2. Dokończenie wcierania kozieradki (do końca miesiąca)          
3. Zabezpieczanie końcówek o czym ostatnio zapominałam
4. Podcięcie końców własnoręcznie, ale jedynie z przodu, gdzie są bardziej narażone na zniszczenia


Moje włosy po pierwszym dniu powrotu do poprzedniej kondycji 
1. Naolejowane przed myciem
2. Umyte szampoen BD
3. Odżywka cedrowa Planeta Organica
4. Końce zabezpieczone serum Argan Oil z Joanny
5. Płukanki- octowa, malinowa





2 komentarze:

  1. Widać, że włosom taka pielęgnacja służy, są niesamowicie błyszczące i patrząc na zdjęcie miałabym ochotę ich dotknąć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj akurat są po 3 tygodniach zaniedbywania i staram się je ratować jak mogę. ale mięciutkie dalej są, dziękuję :)

      Usuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)