niedziela, 29 czerwca 2014

Niedziela dla Włosów- dalej ratuję i olejuję

 Cześć :)
Moja dzisiejsza NdW (nie)stety nie różni się od innych dni. Nie chodzi tutaj o skromność w pielęgnacji, ale dbanie na bogato ! Jak wiecie jakiś czas temu moje włosy przechodziły kryzys. Przez sesję, poszukiwania nowego lokum zaczęły wypadać, stały się bardziej suche i nieprzyjemne w dotyku. Teraz kiedy mam wreszcie więcej czasu mogę łatwiej temu zaradzić i dogadzam im prawie codziennie, a to maska dłużej potrzymana, a to olej częściej, a tu płukanka. Włosy wracają do formy, jedno słowo,najważniejsze w ratowaniu moich włosów : OLEJE. To jest to czego potrzebowały. 

źródło www.anwen.pl


1. Olejowanie- na caaały poranek oliwa z oliwek. Jest to mój, a raczej moich włosów, ulubiony olej.  Przez kilka godzin pokisiłam tak głowę w czepku. Tego im było trzeba

2. Włosy umyłam szamponem Love2Mix z papryczką.

3. Kudły potrzebowały i olejów, i nawilżenia, więc do maski aloesowej NaturVital dodałam im znów kilka kropel oleju, ale tym razem regenerującego z Yves Rocher



4. Płukanka- standardowo octowa. Moje włosy najbardziej się z nią lubią. Chciałam użyć jakiejś ziołowej, jednak obawiałam się przesuszenia, którego muszę teraz unikać.

5. Końcówki zabezpieczyłam olejem z Bielendy, który w tej roli bardzo dobrze się sprawdza

A to efekty mojej zdrowotnej niedzieli :




A jak Wasza NdW ? :)

2 komentarze:

  1. masz piękne włosy!;)
    a ten olej z YR mnie już tak kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci się błyszczą włosy! <3

    OdpowiedzUsuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)