wtorek, 17 czerwca 2014

Przerwa niezbyt techniczna- powrót

Witajcie :)
ostatnio byłam baaardzo długo nieobecna i za to bardzo przepraszam. Sesja mnie po prostu zabiła i miałam czas tylko na jedzenie i spanie.  Ludzie  ? Blog ? cokolwiek ? Jeeejku, jak po wyjściu z jakiejś jaskini :) Na szczęście trudniejsze egzaminy mam już za sobą ,więc bardzo niebawem nowy post :) Podobnie opóźniło się rozdanie, na które zapraszam już teraz, a odbędzie się prawdopodobnie na dniach. Niestety na moim kierunku nie można się obijać,a trochę sobie przebąblowałam ten semestr skuszona małą ilością ćwiczeń. (chciałaś takie studia to masz !) W każdym razie do zobaczenia jutro lub pojutrze stuprocentowo :)

Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)