środa, 18 czerwca 2014

Recenzja, opinie - Cedrowy Balsam, Planeta Organica

Witajcie,
 dzisiaj chciałabym zrecenzować mój ostatni hit. Jest wiele odżywek, które lubię za długofalowe działanie, a ta prócz tego permanentnego daje efekt już przy spłukiwaniu włosów wodą. Muszę przyznać- jestem nią zachwycona ! Jak tradycyjny syberyjski balsam do włosów nr 4 na kwiatowym propolisie był po prostu w porządku (bez szału !) tak Cedrowy Balsam spisał się na szóstkę !


                                                     SKŁAD                                              




Skład jest bardzo w porządku. Znajdziemy w nim olej cedrowy już na drugim miejscu, później
olej z łopianu większego ,który działa przeciwłupieżowo. Kolejnym ważnym składnikiem jest wyciąg z pokrzywy wzmacniający włosy. Możemy zauważyć dwie substancje konserwujące : Benzoic acid i Benzyl alcohol. Ten pierwszy jest też substancją komedogenną. Warte uwagi są również substancje filmotwórcze : Cellulose Gum (Celuloza, eter karboksymetylu, sól sodowa) i Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride. Obie spełniają funkcje głównie antystatyczne oraz regulujące lepkość.

                            CO PISZE O NIM PRODUCENT ?                         



"Balsam na bazie organicznego oleju z orzeszków cedrowych odbudowuje  naturalny bilans hydrolipidowy skóry głowy. Skutecznie chroni przed utratą wilgoci i dodaje włosom lśniący blask. Zapewnia długotrwałą ochronę i delikatną pielęgnację, ułatwi rozczesywanie i układanie. (...)
Zalety produktu: 
  • Nie zawiera barwników syntetycznych.
  • Nie zawiera SLS, parabenów
  • Nie jest testowany na zwierzętach
   
Składniki aktywne:

Organiczny olej z orzeszków cedrowych  - usuwa podrażnienia skóry, szybko je goi, wzmacnia włosy, przeciwdziała ich wypadaniu

Olej z łopianu  -  odżywia i wzmacnia korzenie włosów, przyśpiesza ich wzrost, chroni przed łupieżem, świądem i przesuszenia skóry głowy, odbudowuje zniszczoną strukturę włosów

Pokrzywa biała  -  tonizuje, poprawia ukrwienie skóry głowy, normalizuje jej wodno-lipidowy balans, wzmacnia włosy "






                                       CENA/DOSTĘPNOŚĆ                                    


Dostępny (jak dla mnie) jedynie w internecie, chociaż coraz częściej znajduje podobnego rodzaju kosmetyki w lepszych sklepach zielarskich i mydlarniach. Niestety konkretnie tego balsamu nie spotkałam stacjonarnie. Ja kupiłam Balsam Cedrowy przez internet za około 16 zł , ale w zależnosći od sklepu i obniżek ceny wahają się od 14 do 20 zł.

                                               DZIAŁANIE                                           

Włosy już przy spłukiwaniu odżywki są bardzo śliskie i miękkie. Wszystkie dodatki się z nich zsuwają. Widać (i czuć!), że są solidnie dociążone. Jeśli masz wysokoporowate, wiecznie suche i spuszone włosy ten balsam będzie ukojeniem dla większości z Was :). Ja akurat z puchem nie walczę i idę w stronę niskoporowatości, to i tak z wielką przyjemnością go używam. Muszę przyznać, że jest to mój absolutny hit, chyba żadna odżywka tak na mnie nie podziałała. Już wiem, że stuprocentowo zagości w mojej łazience, bo nie mogę się nadziwić jak długo utrzymuje się efekt :).

                                     OPAKOWANIE/ZAPACH                                 



Dosyć estetyczne, proste- mnie się podoba. Bez tandetnie nawciskanych, niepotrzebnych informacji. Zapach? Przyjemny, ciężko go porównać do jakiegoś mi znanego. Długo utrzymuje się na włosach, co u mnie jest rzadkością, bo zwykle zapach znika chwilę po samoistnym wysuszeniu się włosów. Jedynym mankamentem jest to, że kiedy odżywka jest już na wykończeniu, to niezwykle trudno jest z niej wycisnąć odżywkę. Rozumiem, że końcówki zawsze ciężko jest wydobyć, ale w tym przypadku (ze śliskimi rękami) to naprawdę ciężka sprawa.



Stosowałyście ? Jak się u Was sprawdził Cedrowy Balsam ?
Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Niestety nie stosowałam tego balsamu, ale słyszałam o nim mnóstwo dobrych opinii! Czuję, że na moich włosach by się sprawdził, dlatego jest jednym z kosmetyków, który muszę niedługo zakupić !!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny produkt,bardzo lubię kosmetyki z PO :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam rokitnikowy i jest średni. może nastepnym razem skuszę się na ten?

    OdpowiedzUsuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)