sobota, 12 lipca 2014

Moje włosy na wakacjach

Witajcie :)
Dzisiaj wróciłam z wakacji i chciałabym pokazać Wam jak prezentowały się przy nieziemskim upale i wietrze w gorących krajach. W ostatnim poście wspominałam co zabieram ze sobą. Z jednej strony wiedziałam, że bardzo muszę dbać o włosy, ponieważ są narażone na większe zniszczenia niż zwykle. Z drugiej jednak nikt nie ma ani czasu, ani głowy, żeby zastanawiać się dłużej nad pielęgnacją włosów podczas wypoczynku, a zwłaszcza tego aktywnego.

Tak moje włosy prezentowały się po 8 godzinnej podróży na wyspę, rozwianie i koszmarnie :)


 A tutaj już w normalny dzień, chyba po olejowaniu :)
człowiek pieczara !

          Jak o nie dbałam podczas wyjazdu ?          

Muszę przyznać ,że byłam konsekwentna. Nie siedziałam co prawda w czepku na głowie, i w określonym czasie, ale nie zapominałam o olejowaniu, które naprawdę ratuje włosy w takim klimacie.

Mycie : OMO - jeśli były już bardzo obciążone, brudne
          Odżywką- jeśli wchodziłam do morza czy basenu lub kiedy nie wymagały mocniejszego mycia

Maska : nałożyłam ją raz w ciągu tego tygodnia, ale jedynie na 10 minut, bez czepka

Olej : ten już częściej. Raz porządne olejowanie, ale niestety krótkie, bo tylko 2h. Poza tym olejem zabezpieczałam włosy przed słońcem

Ochrona końcówek : zawsze, zawsze, zawsze. Wcześniej często o tym zapominałam, ale wiem, że końce włosów będą mi wdzięczne, zwłaszcza podczas słonecznego wyjazdu, kiedy są bardziej narażone ma zniszczenia.

Płukanka : nie używałam w obawie przed przesuszeniem oraz z braku chęci i czasu


Na koniec trochę zdjęć tej pięknej i odległej wyspy :)



mordor :D


Jest to wyspa wulkaniczna, to chyba jedna jedyna zieleń jaką znalazłam. Ot ,takie ogródki :)

A jak Wy pielęgnujecie swoje włosy na wakacjach ? Czy rezygnujecie z większości kosmetyków, a może wręcz przeciwnie ? Pozdrawiam i podaję hasło na wakacje : OLEJ to ratunek, seriously !

2 komentarze:

  1. Zgadzam sie! Olej to lek na cale zlo dla przesuszonych sloncem wlosow ;)
    Pieknie prezentuja sie Twoje wlosy w takim goracym klimacie, zazdroszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Człowiek pieczara" mnie rozwalił! :D

    OdpowiedzUsuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)