niedziela, 13 lipca 2014

Niedziela dla Włosów- powakacyjny ratunek

Cześć !

Dzisiejsza NdW musi być baaardzo obfita w pielęgnację, ponieważ dopiero co wróciłam z wakacji, które chciały wykończyć moje włosy. Muszę przyznać, że dbałam tam o nie bardziej niż zwykle na wakacjach, (mimo braku czasu) zdarzyło mi się olejować i nakładać maskę- dzięki temu nie wróciłam do domu z paskudnym przesuszem, porozdwajanymi końcami i kondycją o połowę gorszą. Mimo powrotu do domu w całkiem znośnym stanie chciałam zrobić włosom typowo pielęgnacyjną niedzielę. 
źródło : www.anwen.pl

1. Zaczęłam już dzień wcześniej. Właściwie w noc z soboty na niedzielę: pewnie już się domyślacie. Dogłębne olejowanie oliwą z oliwek, za którą moje włosy strasznie przepadają i teraz były stęsknione. Olej podgrzałam w mikrofali nałożyłam na włosy, pod czepek. Nie chciało mi się jedynie nagrzewać czepka suszarką i trzymać go pod turbanem- kto w te ciepłe dni chciałby otrzeć się o taki nonsens?


2. Po wstaniu umyłam włosy szamponem Love2Mix z papryczką. Szampon mimo swojej łagodności wolałam zmieszać w kubeczku z wodą.


3. Chyba wieki nie robiłam masek DIY ! Dzisiejsze cudo postanowiłam nałożyć również pod czepek na pół godziny. Zwykle moje włosy nie lubią się kisić tak długo (i wielokrotnie; przy oleju i masce!) to raz na jakiś czas zdecydowanie im służy pieczołowita pielęgnacja.

a) bazą są oczywiście moje ukochane banany. Zblendujcie je dobrze- wtedy naprawdę nie ma żadnych problemów ze zmyciem maski !
b)kilka kropel sosu sojowego, o którym pisałam TUTAJ
c)łyżka miodu
d)łyżeczkę mąki ziemniaczanej
e) żółtko

4. Nałożyłam odżywkę AiK Garniera (do której znów zaczynam się przekonywać. W zależności od czasu lubię ją lub też nie). Chciałam zabić zapach żółtka i domyć maskę, ponieważ samą wodą schodzi trochę gorzej.

5. Płukanka porzeczkowa. Babcia zebrała porzeczki z ogródka i postanowiłam wycisnąć z nich sok. Rozmieszałam go 1:1 z wodą. Dzięki temu włosy stały się baaaaardzo śliskie, przyjemne w dotyku :)

6. Końcówki - tradycyjnie ArganOil z Joanny (serum)

Efekty :



znów człowiek-pieczara. ciężko samemu zrobić sobie od tyłu zdjęci
e :D

















Jak Wasza NdW ? Pozdrawiam

ZA TYDZIEŃ, NIEDZIELA 20.07.14 r. odbędzie się rozdanie :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna fryzura i piękne włosy! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają!
    Natka

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz naprawdę śliczne włosy *.* miałam takie same ale niestety zniszczyłam je farbą ;/ hm.. chyba pora również zabrać się za moje włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcżę, chciałabym mieć tak ładne włosy, jedyny plus kończącego się lata - mniej słońca i mniej przesuszenia, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym latem to niestety prawda. Chociaż w zimę grzejniki też potrafią zrujnować niejedno na głowie ;)

      Usuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)