poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Niedziela dla Włosów- pielęgnacja i wyniki rozdania

Witajcie :)
Dzisiejsza NdW była mi bardzo potrzebna. Ostatnio kondycja moich włosów nie jest zbyt dobra; przede wszystkim przez liczne wyjazdy do gorących krajów, na których moje włosy dosłownie się smażyły. Brakowało mi również systematyczności i konsekwencji w pielęgnacji włosów. Niby więcej czasu, ponieważ mam wakacje, ale z drugiej strony moje życie bez codziennych zajęć straciło swój rytm i organizacje i zupełnie odwrotnie niż oczekiwałam moje włosy podupadły na zdrowiu. Po powrocie z wyjazdu staram się częściej olejować i nakładać maski po każdym myciu, żeby zadośćuczynić im brak wcześniejszej różnorodności i regularności. Postanowiłam również, że ten wrzesień będzie dla mnie miesiącem olejowania. Postaram się używać olejów przed każdym myciem, bo wiem, że to na pewno poprawi kondycję moich włosów. Postanowiłam również udać się w najbliższym czasie do fryzjera podciąć końcówki. Małymi kroczkami chcę wrócić do poprzedniego stanu albo nawet i dalej :)

Dzisiejsza pielęgnacja :

1. Olejowanie- już w sobotę wieczorem pod czepkiem na głowie znalazł się olej rzepakowy. Nie mogłam się do niego długo przekonać, kojarzył mi się jedynie z gastronomią. Efekt na dzisiejszy dzień oceniam jako całkiem dobry, bez rewelacji. Zobaczę jak będzie się sprawdzało używanie go przez dłuższy czas.

2. Szampon- Planeta Organica Szampon do włosów suchych i zniszczonych z masłem Shea. Idealnie zmył wcześniej nałożony olej. Przyjemnie pachnie i dobrze się pienił mimo kubeczkowania. 


3. Maska- Love2Mix do włosów zniszczonych z efektem laminowania `Mango i awokado`. Nie wiem czy połączenie tych 3 produktów czy też akurat sama maska spowodowały, że włosy miałam nieco oklapnięte i bez życia. Ta maska zwykle działała na mnie bardzo dobrze, więc nie wiem jaka jest przyczyna. Być może fakt, że dawno nie oczyszczałam włosów szamponem z SLS i włosy są już zwyczajnie przeciążone.


Efekty :


                           WYNIKI ROZDANIA             

 Losowanie odbyło się metodą tradycyjną, to jest wypisałam wasze Nazwy na karteczkach, uważnie zliczając ile każdy powinien mieć losów. Poprosiłam brata o wyciągnięcie szczęśliwej karteczki.


 Nie spodziewałam się, że aż tyle z Was zgłosi się do mojego rozdania. Jestem naprawdę mile zaskoczona.

było trochę pisania :)


jedna z miliarda 'kupek' wrzucanych do słoja zwanego maszyną losującą :)
A teraz uwaga, uwaga. Szczęśliwy los :
Serdecznie gratuluję wygranej :) Wysłałam już do Ciebie maila i czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. Nie wiem czy to nie kwestia zdjęcia z lampą, ale według mnie włoski nie wyglądają na zmęczone upałami :) fajnie się prezentują ;)
    Gratuluję zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie masz rację :) chociaż możliwe, że jest to rzecz zauważalna tylko przeze mnie, a z boku różnica jest niewielka. Jednak dla mnie drażniąca i teraz olejuję na potęgę :)

      Usuń
  2. gratuluje :) masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Ci się błyszczą włosy!;)) wysłałam mejla ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że to nikt z 1 zdjęcia z karteczkami ;D mimo to gratulacje ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Metody tradycyjne są najlepsze:) Też staram się w pielęgnacji stawiać ostatnio na olejowanie, bo chcę się przekonać czy oliwka Babydream jest do tego rzeczywiście taka dobra jak się mówi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie :) jest bardzo w porządku. I dostępność,i cena. Jeśli chodzi o działanie bardziej preferuję czyste oleje, bez chemicznych zapachow, raczej ze sklepu spożywczego niż drogerii. Ale ta oliwka jest naprawdę niezła :)

      Usuń
  6. Właśnie trafiłam na twojego bloga! :D I jestem zachwycona, mam DOKŁADNIE takie włosy jak ty miałaś jakiś czas temu. Rzadkie, bez życia. O moje dbam bardzo świadomie niecały rok, mam nadzieję że kiedyś zagęszczą się tak jak twoje :) Moje są dłuższe, ale jeszcze niedawno miałam dokładnie taką długość jak ty. Nigdy w życiu nie miałam włosów dłuższych niż do ramion. Na szczęście trafiłam na dobrą fryzjerkę, która pokazała mi co i jak. Włosy znacznie się poprawiły. A teraz znalazłam jeszcze dodatkowo twojego bloga, w końcu ktoś podobny do mnie :D
    Będę Cię odwiedzać regularnie i korzystać z twoich rad :)
    Pozdrawiam, Paulina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry fryzjer to skarb :) ja wciąż staram się bardziej zagęścić, chociaż wiem, że genów nie przeskoczę. Zawsze jednak można trochę naturze pomóc :) dziękuję za miłe słowa, do usług :) buziaki

      Usuń
  7. Bardzo ciekawy blog. Moje włosy w dotyku są jak włosy dziecka :( i nie jest to fajne. W ciągu kilku lat bardzo mi się zniszczyły i ubyło ich dużo. Teraz zmieniłam pielęgnację i czekam na efekty.
    Będą często zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piękne, błyszczące włosy :) zazdroszczę :) mi się coś ostatnio strasznie przesuszają i nie wiem czy to nie jest wina ziołowego serum babuszki agafii w sprayu :( gratulacje dla zwyciężczyni ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ostatnio moje włosy też się przesuszają, a używam dokładnie tego serum. Nakładam je strzykawka tylko na skalp i mialam nadzieję, ze nie wpłynie to na przesuszenie dalszej części włosa, ale niestety zauważyłam podobny efekt :<

      Usuń
    2. No to już mam wyjaśnienie :) Do szamponu zawsze dodaję soku z aloesu i zawsze miałam miękkie włosy, a od kiedy psikam je tym serum mam wrażenie, że są faktycznie bardzo suche. To musi być w takim razie jego sprawka ... :)

      Usuń
  9. Włosy zdrowo błyszcza:)
    Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)