niedziela, 3 sierpnia 2014

Niedziela dla Włosów - przedwyjazdowa

Cześć :) 
Moja NdW jest zrobiona w wielkim pośpiechu. Rano musiałam szybko wstać i się naszykować na wyjazd, dlatego notka będzie dosyć zwięzła i leniwa- tak jak moja dzisiejsza pielęgnacja. Postanowiłam dzisiaj zminimalizować ją jak tylko mogłam.  Przypomniało mi się akurat, że dawno nie oczyszczałam włosów szamponem z SLS. Zwykle gdy to robię nie używam wcześniej żadnej odżywki, żeby szampon zmył nadbudowaną przez wiele dni powierzchnię ,a nie dopiero co nałożoną odżywkę, bo taka zabawa mija się z celem. 

PRZYPOMINAM O ROZDANIU NA KTÓRE MOŻNA SIĘ ZAPISAĆ TUTAJ
rozdanie
                                                                                                                                

1. Szampon oczyszczający z SLS w składzie. Rumiankowa Barwa w moim przypadku. Żeby nieco złagodzić działanie szmaponu zmieszałam go z niewielką ilością wody przed użyciem (w kubeczku). Boję się, że tak silne detergenty nałożone bezpośrednio na włosy mogą na nie naprawdę źle działać.



2. Po dogłębnym oczyszczaniu warto nałożyć na włosy jakąś treściwą maskę. Mój wybór padł na Biovax Keratyna i Jedwab. Postanowiłam tak, ponieważ maska jest mocno proteinowa, a ja protein używam rzadko. Chciałam użyć jej zaraz przed wyjazdem, żeby nie musieć ją zabierać na wyjazd i zamiast proteinowej postawić na emolientową czy humektantową.



EFEKTY :








4 komentarze:

  1. i są takie gładkie <3 moje odstają na różnych długościach. fatalnie to wygląda :/

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny przyklad na to ze krotkie wlosy moga byc piekne :) slicznie sie blyszcza i wygladaja na sypkie :)

    OdpowiedzUsuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)