sobota, 2 sierpnia 2014

Ulubione produkty do moich cienkich włosów

Witajcie :)
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić listę produktów, które najlepiej sprawdzają się na moich cienkich włosach. Nie twierdzę, że sprawdzą się na każdych. Z resztą każdy oczekuje nieco innego efektu. Ja jestem zwolenniczką dobrze dociążonej kurtyny, a z kolei sporo cienkowłosych lubi uniesione, pełne objętości, puszyste włosy. Ta druga opcja też mi oczywiście pasuje, ale zwykle dzieje się to kosztem piórek na mojej głowie, totalnego nieładu i być może zwiększonej optycznie objętości, ale w dotyku marnie cienkich i rzadkich kępek. Być może ciągnę w tą stronę, ponieważ moje włosy bardzo ciężko jest nadmiernie obciążyć.

1.Planeta Organica, Toscana Hair Mask (Toskańska maska do włosów suchych i zniszczonych)

Mój absolutny ideał. Jest w niej pełno oliwek, które moje włosy uwielbiają. W zasadzie chodzi mi o samą oliwę, która w czystej postaci jest po prostu niezastąpiona w mojej pielęgnacji. Zauważyłam już jakiś czas temu, że cienkowłose bardzo lubią tę odmianę oleju bardziej niż inne. Wracając do samej maski- już niedługo jej recenzja. Pięknie dociąża moje włosy, pachnie obłędnie i ten efekt utrzymuje się bardzo długo.  Włosy są miękkie, błyszczący i muszę powiedzieć, że nie znalazłam ani pół minusa !

2.Balsam cedrowy, Planeta Organica. TUTAJ przeczytasz moją recenzję

Jestem zakochana ! Totalnie, na zabój. Włosy miękkie, lejące się, po prostu wspaniałe. Najlepsza odżywka jaką kiedykolwiek miałam. Jestem absolutnie zachwycona jej działaniem. Nie znalazłam jeszcze minusów. No dobrze, może jedynie trzeba ją (jak każdy produkt) choćby na chwilę odstawić, żeby działała tak genialnie, jak powinna. Człowiek w końcu do wszystkiego się przyzwyczaja i potrzebuje "powiewu świeżości" w życiu ;)



3. Szampon Love2Mix z papryczką i pomarańczą. 

W tym przypadku ciężko się wypowiadać jakie daje efekty, ponieważ szampon "siedzi" na moich włosach zbyt krótko, żeby faktycznie zadziałał. Większość zawdzięczam odżywkom i maskom. Jest po prostu delikatnym szamponem, który zmywa wszystkie oleje z moich włosów, pięknie pachnie i nie można mu niczego zarzucić. Bardzo wydajny produkt i przyjemny w użytkowaniu ;) Tyle ! Co więcej można powiedzieć o szamponie ?




4. Jantar

Tego Pana nikomu nie trzeba przedstawiać. Znana i lubiana wcierka. Bezkompromisowo najlepsza wcierka jeśli chodzi o porost, baby hair, wzmocnienie struktury włosa i samych cebulek. Stosowany regularnie daje naprawdę powalające efekty. Zmniejsza wypadanie włosów. (wręcz anuluje !) Zapach bardzo przyjemny- męskich perfum :)



5.  Argan Oil serum z Joanny

Taki tani, drogeryjny produkt- eee tam, gdzie on ma na moich włosach zadziałać? Ale nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała. Wiele osób zraża wodnista konsystencja. Ja jednak bardzo ją polubiłam. Mam zbyt krótkie włosy na używanie oleju na końcówki czy innych ser typu biovax witamina A+E. Zwyczajnie zaczynają mi się przetłuszczać, (końcówki mam jeszcze całkiem blisko głowy :D ) chociaż zdarza mi się ich używać, ale w naprawdę maleńkiej ilości. Powiem jasno i wyraźnie : żeby przetłuścić włosy tym serum, trzeba by się mocno postarać. Idealnie zabezpiecza końcówki moich cienkich włosów, bez obciążania.



A jakie są Wasze ulubione produkty do włosów ? :)

2 komentarze:

  1. Ja z kolei nienawidzę zapachu Jantara :D Ale uwielbiam jego działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować te serum z Joanny;)

    OdpowiedzUsuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)