piątek, 8 sierpnia 2014

Wyjazd i przypomnienie o rozdaniu :)

Witajcie :)
Dzisiejszy post będzie pożegnalnym, ale jedynie do 19.08 :). Wyjeżdżam dzisiaj wieczorem, miałam dość dużo do załatwienia, więc dzisiaj o włosach będzie tyle co nic. Jeśli tylko złapie wifi to postaram się wrzucić jakiś post, ale nic nie mogę obiecać, ponieważ nie mam pojęcia jak to tam wygląda ;)

Przypominam jeszcze o rozdaniu, na które można się zapisać TUTAJ

Zabieram ze sobą głównie emolientową kolekcję oraz rzeczy, które chciałbym już zdenkować. 

Do denkowania na wyjeździe przeznaczam :
znamy się i lubimy, ale już go długo męczę i chcę już używać nowych rzeczy :)

Ma swoje lepsze i gorsze dni, ale nie zachwycam się nad nią ani trochę. Jest w porządku, ale do "wow" jest daleka droga.

Pasuje mi jako odżywka do pierwszego "O" w OMO. Czyli coś co nie ma większego znaczenia. Jest zbyt lejąca się, trzeba jej dużo nałożyć, żeby pokryć całe włosy. Nie przepadam za nią i chcę ją szybko zużyć.


OLEJOWANIE : biorę olejek BD. Na olejowanie pod czepkiem kilka godzin nie będzie czasu, ale może dodam parę kropel do maski czy odżywki co jakiś czas

PŁUKANKI : nie mam czasu na zabawę z płukankami, chyba że natchną mnie do tego rzeczy zakupione na miejscu (zioła, warzywa czy owoce), bo ze sobą nie zabieram nic do płukania

MASKI : NaturVital i drożdżowa Babci Agafii

ODŻYWKI : Garnier AiK, na kwiatowym propolisie, Isana różowa proetinowa

SZAMPON : BD oraz płyn Facelle

Pozdrawiam i do zobaczenia 19ego :)

3 komentarze:

  1. Na wyjazdy też często zabieram rzeczy do zdenkowania żeby później było więcej miejsca w walizce ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja polecam kupić w Rossmanie pojemniczki 100 ml, do których można przelewać to, co sie kończy i zabierać wszędzie, oszczędzając masę miejsca;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym myślałam, ale jakoś nigdy nie chciało mi się tego przelewać a z noszeniem pełnowymiarowych produktów jeszcze nie miałam problemu ;)

      Usuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)