środa, 3 września 2014

Aktualizacja włosowa - wrzesień

Cześć :)
Wybaczcie dłuższą przerwę spowodowaną wyjazdami, chciałam złapać ostatnie słoneczne dni pod koniec sierpnia. Teraz jestem już na miejscu, więc mogę regularniej pisać :) Przychodzę do Was dzisiaj z moją aktualizacją włosową :) Jutro wybieram się do fryzjera, podciąć końcówki. Staram się to robić co 3 miesiące, więc można powiedzieć, że wypadło idealnie. Na zdjęciach możecie zauważyć, że końce wcale nie są w złym stanie. Jednak boje się, że przeoczę moment kiedy zaczną się kruszyć czy rozdwajać lub nie będę miała czasu akurat wtedy wybrać się na podcięcie i troszkę je zrujnuje. Mam nadzieję, że nie stracę zbyt wiele. Na szczęście moja fryzjerka doskonale wie, czego od niej oczekuje wiem, że się nie zawiodę :)

                        AKTUALIZACJA                          


Przeproteinowanie-nie 
 
Przenawilżenie-nie
 

Bad Hair Day- zdarzyło się 2-3 razy  

Podcięcie włosów- nie, dopiero jutro :)

Przesusz- niestety tak

Oblepienie/Przeciążenie-tak, chcąc ratować włosy przed słońcem dostawały zbyt wiele
 

Przyrost-1,5 cm w miesiąc
 
Przetłuszczanie-podczas gorących dni wzmożone, ale teraz wracam do mycia co 2 dni

   CZEGO UŻYWAŁAM W TYM MIESIĄCU ?     

SZAMPONY




ODŻYWKI




MASKI

DIY





WCIERKI 

KOŃCÓWKI


     JAK WYGLĄDAJĄ MOJE WŁOSY?                

puch,puch,puch


12 komentarzy:

  1. ja kobieto nie widzę żadnego puchu! tylko blask,blask,blask :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie ten puch :)? Włosy wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie tylko górna warstwa, nie do konca widoczna na zdjęciach. Za dużo protein, za mało emolientów ;)

      Usuń
  3. Stosujemy podobne kosmetyki! :) A jak się sprawdza maseczka Love2Mix?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu cienkowłose :) Powiem tak "jest ok". Ale żeby to był szał ciał i uprzęży to daleko mi do takiego stwierdzenia. W zasadzie mam wrażenie, że raz działa lepiej, raz gorzej i nigdy nie wiem, którą opcję wylosuję ;p

      Usuń
  4. Puch? Chciałabym, żeby moje włosy się puszyły w taki sposób ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma żadnego puchu! ;)) ale błyszczą się przepięknie!! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. staram sobie to wmówić ;DD dziękuję !!

      Usuń
  6. Śliczny masz kolor włosów o w ogóle włosy :) Uwielbiam tą maskę z keratyną i jedwabiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) maska jest świetna ! chociaż łatwo o przeproteinowanie, nawet na moich nieskłonnych do tego włosach ;)

      Usuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)