czwartek, 11 września 2014

Do jakiego wyglądu moich włosów chciałabym wrócić ?

Witajcie :)
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kilka zdjęć z okresu mojej młodości, a bardziej dzieciństwa. Teraz jak patrze na niektóre zdjęcia z włosomaniaczej perspektywy, wiele im trzeba do ideału, ale wciąż chciałabym osiągnąć taką długość i PRZYNAJMNIEJ taką kondycję i grubość moich włosów. Już w tym okresie włosy były cienkie i rzadkie, ale teraz to wciąż jest połowa tego co było wcześniej. Na zdjęciach poniżej idealna (dla mojej twarzy i figury), według mnie, długość.






przy lustrze xd
Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale swego czasu nie dbałam o ich estetykę. Nie pomyślałam, że kiedykolwiek je gdzieś wstawię. Nie są wyraźne, ale mam nadzieję, że dostrzegliście choćby cząstkę tego do czego dążę. W rozumieniu długości i grubości, która narazie zdaje się (jedynie) być raczej nieosiągalna. Ale Jantar i w drogę :)

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. ładny kolor włosów ;) zgadzam się że taka średnia długość włosów jest twarzowa i wielu osobom pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)