niedziela, 28 września 2014

NdW- świadoma pielęgnacja uciekła

Cześć :) 
Dzisiejsza Niedziela dla Włosów znów jest pod znakiem kiepskich zdjęć i nudnych produktów :) Wciąż jestem w domu rodzinnym bez aparatu, laptopa i tryliarda odżywek, które zostały w wynajmowanym przeze mnie mieszkaniu. Dzisiaj postanowiłam dokonać odstępstwa od mojej,w zasadzie radykalnej, pielęgnacji. Moja mama kupiła wczoraj odżywkę typowo drogeryjną- Elseve TOTAL REPAIR pseudoodbudowująca :) Użyłam jej ! Podkusiły mnie : 1. lubię próbować nowe rzeczy 2. mam tutaj nudę z odżywkami  3. chciałam zobaczyć jak moje włosy zachowają się po tego typu odżywce.  O dziwo wyglądały jak zwykle i były nienaturalnie miękkie. Chociaż podejrzewam, że gdybym używała jej częściej niż ten jeden grzech na kilka miesięcy ich stan diametralnie by się zmienił.

1. Olejowanie. Dzień wcześniej nałożyłam olej BD. Trochę już mi się znudził i chcę go wykorzystać na amen. Przy okazji nie mam tutaj innego, a akurat ukochaną oliwę z oliwek zużyłam do sałatki. Olej kisił się całą noc.

2. Szampon - Love2Mix z papryczką chilli. Jak zwykle niezawodny, zmył ładnie olej i nawet się trochę spienił przy oleju i rozmoczeniu w kubeczku, więc pełen sukces.

3. Odżywka z L'oreal wcześniej wspomniana. Jej fotkę podstawię Wam, kiedy tylko nie będę się musiała męczyć z aparatem komórkowym. Zdjęcia wychodzą mało estetycznie. Odżywka zadziałała w porządku. Nie obciążyła moich włosów. Użyję jej jeszcze kilka razy. Podejrzewam, że może się to źle skończyć, bo ma paskudny skład i do całokształtu podchodzę sceptycznie, ale może akurat mnie zaskoczy :)


fota pożyczona z bangla.pl


EFEKTY:



fajny szlafrok,nie ?




nie wiem czemu są z jednej krótsze xd


A jak Wasza NdW ? Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. Piękne włosy, takie błyszczące i sypkie. Naturalny kolor?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten blask :) Moja mama stale używa tego typu odżywek, najchętniej czerwonej do farbowanych. Jakimś cudem mimo tego i lat farbowania włosy ma lepsze ode mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie moja mama tez zwykle uzywa tego czerwonego ;) i przez geny ma niezniszczalne i grube wlosy,ktorych ja nie odziedziczylam

      Usuń
  3. fajnie że pokazałaś jak włoski wyglądają na filmie;)) wyglądają bardzo ładnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne włosy :D musze wypróbować tą odżywkę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Love2Mix też mam i b. lubię ;)
    Ładnie błyszczą Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też właśnie wróciłam na weekend do domu, prawie bez kosmetyków (wszystko zostało w wynajmowanym mieszkaniu), więc moja niedziela dla włosów też była prostsza niż zwykle. Jednak, jak widać na przykładzie Twoich włosów, które wyglądają bardzo zdrowo, takie małe odstępstwa jak użycie innych kosmetyków, nie czynią im wiele złego :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz po kilku godzinach jestem zadowolona z tego 'odstepstwa',bo sa meeega mieciutkie,ale wiem,ze im czesciej tym dla nich gorzej :(

      Usuń
  7. No, blasku i zdrowia nie brak twoim włosom:) Fajniutkie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogólnie lubię firmę L'oreal. :) Miałam chyba kiedyś tą odżywkę, ale prawdziwy szok na mojej głowie zrobiła masaka total repair, fioletowa z różowym wieczkiem była :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obraziłam się na wszystkie drogeryjne na początku włosomaniactwa, a teraz odkrywam, że niektóre odżywki nie robią mi krzywdy. Zwłaszcza stosowane raz na ruski rok. Pamiętam, jak byłam mniejsza to bardzo pomagała mi taka bladoróżowa odżywka. Nie pamiętam zupełnie nazwy, ale też Elseve (albo nie? ;p). Muszę do niej wrócić i się przekonać, czy faktycznie mi dalej pasuje :)

      Usuń
  9. Miałam kiedyś odżywkę Elseve do farbowanych i była tragiczna.
    A Twoje włosy jak zwykle pięknie błyszczą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiem, że pisałam już wcześniej, ale dziś postawnowiłam nominować się do Liebster Blog Award :) Czytam Cię od jakiegoś czasu i stwierdziłam,że fajnie byłoby dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, w takim razie niedługo coś skrobnę :)

      Usuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)