niedziela, 21 września 2014

Niedziela dla Włosów - denkowanie

Cześć :)
Kilka dni temu wróciłam do rodzinnego domu. Z mieszkania zapomniałam zabrać większości kosmetyków włosowych (JAK?), kabel od laptoka oraz aparat. Nie wiem jak, ale musiałam się ratować na inne sposoby. Stąd posty z komputera stacjonarnego, który ledwo zipie i mam nadzieję, że chociaż ten post wskoczy :) Zdjęcia zamiast aparatem robiłam telefonem- z góry wybaczcie ich jakość.Zostały mi jedynie kosmetykia do zdenkowania, więc dzisiaj znów wieje nudą. Ale w sumie dobrze się złożyło, bo nie zabrałabym, się na dokończenie ich, bo wolę próbować nowych rzeczy.

1. Oliwa z oliwek. Miałam w tym miesiącu olejować, ale średnio mi idzie. Natomiast widzę krótkotrwałe efekty po każdym myciu jak chociaż raz je naolejuję.
2. Szampon Love2Mix papryczka chilli. Niestety już się kończy, ale na pewno kupię go ponownie. Jednak narazie chcę próbować różnych innych rzeczy :)

3. Maska Bioxax. Jedwab i Keratyna. Kolejne denko, bardzo fajna maska, chociaż jakiś czas temu zaczęła być dla mnie zbyt lekka.

EFEKTY:





5 komentarzy:

  1. masz prześliczne włosy;) gładziutkie i pięknie się błyszczą;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tę maskę Biovaxu, Jedna z najlepszych dla moich włosów;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo ją cenię :) ale mam tyle produktów do wypróbowania, że z jej kolejnym zakupem muszę poczekać

      Usuń
  3. Ajajajajaj.... Ja chcę taką gęstość:(
    Walczę i walczę od roku a włosy nic... Ani nie rosną ani nie gęstnieją;(
    A wydaje mi się, że wszystko robię dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wciąż staram się osiągnąć jeszcze większą gęstość. Miewam lepsze i gorsze okresy (te gorsze analogicznie do odstawienia wcierek). Teraz jestem z nich zadowolona, na tyle ile można być z tak cienkich włosów.
      W razie pytań zapraszam do kontaktu : zdrowaczupryna@gmail.com buziaki

      Usuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)