niedziela, 14 września 2014

Niedziela dla Włosów - nudziarstwo w pielęgnacji :)

Cześć :)

Dzisiejsza NdW miała wyglądać nieco inaczej, ale z braku czasu i produktów niestety, prócz nałożenia maski, była baaardzo uboga. Dzień wcześniej chciałam nałożyć olej, niestety włosy już się do tego nie nadawały. Nigdy w życiu nie kładźcie oleju na przetłuszczone włosy. NIGDY. Wypadanie gwarantowane ;). Dzisiaj zabawiłam się jedynie w metodę OMO, bo na nic innego nie miałam czasu. Przy okazji w domu rodzinnym nie mam zbyt wielu kosmetyków do włosów(oczywiście zapomniałam zabrać), więc nie była to różnorodna pielęgnacja. Mogłam oczywiście zabawić się w maski DIY, ale na to z kolei nie było czasu ze względu na rodzinny obiad.

1. Odżywka. Postawiłam na Isanę różową. Dobrze sprawdza się jako neutralna podstawa, Pierwsze "o". Dobrze chroni włosy przed detergentami w szamponie.


2. Mycie. Mój ukochany standard, przeznaczony do zdenkowania. Love2MIX z chilli.


3. Maska. 20 pod czepkiem Biovax z Keratyną i Jedwabiem.


Efekty:

tutaj świetnie widać jedno z dwóch problematycznych pasemek na mojej głowie. Włosy z ex-grzywki. Koszmar, z którym kiepsko sobie radzę.


Byłam wczoraj w HEBE, są naprawdę fajne promocje. Warto zerknąć na suche szampony Batiste i maski Kallosa. Jutro pokaże Wam co mnie najbardziej zainteresowało :)

Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. ale się pięknie błyszczą;) muszę się wybrać do hebe po mojego ulubionego Kallosa Keratin;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też do mnie trafił, dopiero go wypróbuję :)

      Usuń
  2. Jakie super włosy, jak widać nie trzeba mieć włosów do pasa, a i tak może być pięknie :)
    I bardzo podoba mi się Twoje uczesanie :D kiedy kilka lat temu miałam króciutkie włosy, zawsze chciałam, żeby były tak ładnie ułożone, jednak słabo mi to wychodziło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i błyszczące :) Ja mam maskę Kallos Keratin i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)