piątek, 31 października 2014

Aktualizacja włosów- październik

Cześć ;) dzisiaj czas na zaległą aktualizację włosów z października :)

                             AKTUALIZACJA                       

Przeproteinowanie-nie 
 
Przenawilżenie-nie
 

Bad Hair Day- zdarza się niestety, myję teraz włosy wieczorem, więc rano wyglądają mało atrakcyjnie. Niestety żeby myć włosy rano i żeby mogły wyschnąć musiałabym wstawać o 5 rano. Na szczęście jeszcze nie zgłupiałam do  tego stopnia :)

Podcięcie włosów- nie, dopiero pod koniec listopada :)

Przesusz- nie

Oblepienie/Przeciążenie- czasem nałożyłam zbyt dużo niespłukiwanych produktów.
 

Przyrost-1,5 cm w miesiąc
 
Przetłuszczanie- teraz jestem zmuszona do mycia wieczorem, więc włosy pod koniec drugiego dnia po myciu są już fatalne. 


   CZEGO UŻYWAŁAM W TYM MIESIĄCU ?  





Olejowanie

Olejowanie

DIY
          Jak wyglądają moje włosy?                          


Włosy są już nieco lepiej wyglądające, ich kondycja zdecydowanie się poprawiła. Mam problem z partią włosów koło czoła, tych najbliżej twarzy. Po myciu i nawet nałożeniu odżywki strasznie się plączą. Są o wiele cieńsze niż reszta włosów, mam wrażenie, że są przerzedzone. Staram się dbać o nie bardziej, nie omijać przy odżywianiu, często olejować, zabezpieczać, ale i tak nie jest najlepiej. W zasadzie to przy głowie wyglądają w miarę normalnie, przerzedzają się tylko końcówki. Wiem, że to częsty problem, bo włosy przy twarzy najczęściej poprawiamy, są też najbardziej narażone na działanie szkodliwych składników. Jeśli macie jakieś pomysły jak można temu zaradzić bardzo proszę o odzew, bo ja pomału rozkładam ręce, chociaż wierzę, że znajdzie się sposób.





przerzedzenie :<   fuu

urooosły <3

 

2 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają Twoje włosy :) Widać, że są bardzo zdrowe :) Nie mam pojęcia co poradzić Ci na to przerzedzenie:( ale wiem, że wiele osób ma z tym problem, więc znajdzie się ktoś, kto coś Ci doradzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam nadzieję, że po obcięciu włosów na krótko mój problem zniknął, ale niestety znowu ;/

      Usuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)