piątek, 10 października 2014

Liebster Blog Award

Witajcie :)
Jakiś czas temu zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez hairandfun, której bardzo dziękuję za tę możliwość :). Z braku czasu odpowiadam dopiero teraz. I to z wielką chęcią :)
1. Od kiedy jesteś włosomaniaczką i co sprawiło, że się nią stałaś?
Nie pamiętam dokładnie dnia kiedy stałam się włosomaniaczką. To nie był jeden dzień, który stanowił granicę. W zasadzie był to proces. Ewolucja, nie rewolucja. Rok temu ścięłam włosy na bardzo krótko i wiedziałam, że pewnie będę je kiedyś chciała ponownie zapuścić i postanowiłam szukać metody, która pozwoliłaby zachować moim włosom zdrowie. Po tym radykalnym cięciu były w bardzo dobrej formie i chciałam, żeby tak pozostało. Moja świadoma pielęgnacja rozpoczęła się w okolicach stycznia/lutego 2 lata temu. TUTAJ opisałam moją historię z włosami :)
2. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk? Za co go cenisz?
W zasadzie nie mam takiego jednego ulubionego. Ostatnimi czasy najbardziej przywiązałam się do Maski Toskańskiej i to chyba ona ma pierwsze miejsce jak narazie. W zasadzie mam kilka ulubionych produktów, które opisałam TUTAJ. Są różne produkty, do różnych zadań, ciężko je porównywać. Dzięki niemu moje włosy są miękkie i lejące.
3. Wolisz kupować gotowe kosmetyki, używać półproduktów czy może robisz domowe kosmetyki?
I tutaj znowu każdego po trochu. Często robię maski DIY, ponieważ za każdym razem mogę stworzyć zupełnie coś innego- akurat coś, czego moje włosy w danej chwili potrzebują i nie jestem ograniczona przez hermetyczne składowo produkty. Jednak nie mam czasu robić tego codziennie, zwykle używam gotowych produktów, które również świetnie sobie radzą :)
4. Największy włosowy niewypał?
Produkt, pomysł ? :) Wybiorę pierwsze co mi przychodzi na myśl : fryzura ze studniówki. Postanowiłam posiedzieć w ogromnych wałkach przez kilka godzin i obficie spryskać lakierem. Na imprezę szłam jak w rycerskim hełmie - nie dość, że łeb cały poklejony, to jeszcze miałam na głowie globus :) Trudno, świetnie się bawiłam :)
5. Jaki jest Twój włosowy ideał? Czy jest ktoś, na kim się wzorujesz?
Eve, Eve, Eve.
6. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura? 
Moich włosów narazie nie da się spinać za bardzo, więc przypominając sobie fryzury przed ścięciem- zdecydowanie messy bun. 
a teraz pytania niewłosowe ;)
7. Od kiedy blogujesz? Co sprawiło, że postanowiłaś założyć bloga?
Bloga założyłam w tym roku- okolice stycznia/lutego :) Chciałam zapisywać gdzieś swoje postępy włosowe, ale też dać upust przemyśleniom z całego dnia. 
8. Jaka jest najlepsza książka, jaką kiedykolwiek przeczytałeś? Czy jest warta polecenia jej innym?
Każda książka Mario Vargasa Llosy. Nie są to książki, które wniosą coś "głębokiego" do czyjegoś życia. Teraz mnóstwo jest takich, które mają podnosić na duchu, pomagać przy wyrywaniu się z systemu i psychologicznych trickach w pewności siebie czy poszukiwaniu szczęścia. Wymiotuję już tymi seriami, dlatego polecam literaturę na pierwszy rzut oka powierzchowną, ale pisaną pięknym językiem i przekraczającą cienką granicę dużym palcem u stopy, jeśli chodzi o tematy tabu. Przede wszystkim "Wyzwanie. Szczeniaki"
9. Jaka jest Twoja wymarzona praca?
 Nie mam pojęcia. W spokoju, gdzie mogę zależeć tylko od siebie, a nie innych ludzi. Nie jestem typem samotnika, ale w sprawach zawodowo-naukowych ufam tylko sobie ;) Studiuję prawo, więc na pewno lokuję się w tym kierunku ;)
10. Jak spędzasz swój czas wolny? Wolisz spędzać go aktywnie czy w domu?
Jaki czas wolny ? :) Cały czas jestem aktywna, dlatego jak się znajdzie choćby chwila wolnego czasu, zwykle ucinam sobie drzemkę. A co !
11. Lubisz gotować? Pochwal się jakimś przepisem, który wychodzi Ci najlepiej.
Lubię jeśli mi wychodzi, zmieniam zdanie na ten temat średnio co posiłek. Krem paprykowy na bazie rosołu. Żadna filozofia - papryki, marchewki, seler, pietruszka podsmażone chwilę wcześniej na patelni, potem do blendera ;) 

Nominuję z tymi samymi pytaniami każdego, kto zechce na nie odpowiedzieć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)