niedziela, 5 października 2014

Niedziela dla Włosów- powrót do pudła kosmetyków

Cześć :) wybaczcie mi, że ostatnio mam czas jedynie na nienajciekawsze NdW. Ostatnio podupadłam na zdrowiu biorąc leki, na które ,co się okazało, jestem uczulona. Nie mogłam wykryć, co mi szkodzi, a okazało się, że w zasadzie wszystko co robiłam od 2 miesięcy- shit happens. Mam nadzieję, że kiedy już sprawa się unormowała będę się zjawiać częściej (mimo początku roku akademickiego :< ). Wróciłam już do mieszkania z mojego domu rodzinnego(na 5 godzin, zawsze coś ;p). I wreszcie mogłam wziąć kąpiel z użyciem maseczek i całej gamy innych włosowych kosmetyków. U rodziców miałam kilka produktów, stosowałam je zamiennie, ale i tak włosy były nimi znudzone. Dzisiaj potrzymałam chwilę maseczkę na głowie i już były mi za to wdzięczne. 

1. W szale odżywek zapomniałam o tym, że powinnam olejować. Zamiast tego użyłam odżywki z Gliss Kura. Jest naprawdę przyjemna i trochę się marnuje jako pierwsze "o" w OMO. 




2. Szampon. Bardzo łagodny, przyjemny szampon. Nie plącze włosów, nie matowi. Jest w porządku. Szampon ma myć i nie niszczyć włosów- ten spełnia swoje zadanie. 




3. Maska. Moja ukochana- toskańska. Niezastąpiona. Miło się jej używa, zwłaszcza po tak długiej przerwie. Włosy są miękkie i lejące- kocham ten efekt. 


EFEKTY :
 (aparat akurat rozładowany, a ja przysnęłam z mokrymi włosami- dlatego wyglądają, jak wyglądają ;/)



sianko <3




A jak Wasza NdW ? Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. moja niedziela dla włosów była w piątek, do olejowania użyłam BDFM, włosy umyłam szamponem z Alterry i nałożyłam maskę drożdżową Babci Agafii ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie Ty tu widzisz sianko? Wyglądają świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)