niedziela, 26 października 2014

Niedziela dla Włosów- wielki powrót

Witajcie po długiej przerwie ;) 
 Niestety studia zmusiły mnie do bardzo intensywnego życia, gdzie nie miałam czasu usiąść dłużej niż 7 minut na komputerze, a tym bardziej na siedzenie z maską czy olejami po półgodziny. Wiem, że włosy trochę zaniedbałam, ale starałam się jak mogłam, żeby do tego nie doszło. Luksusem było zostawienie oliwy z oliwek na głowie na noc - to chyba była baaardzo pielęgnacyjna noc. Zwykle nie miałam na to po prostu czasu. Musiałam trochę okrzepnąć i oto jestem. Mam nadzieję, że posty będą teraz regularniejsze. Wróciłam do rodzinnego domu, więc będę miała chwile czasu na dłuższą i uważniejszą pielęgnację. Przechodząc do meritum:

1. Olej BD. Jest już końcówka, więc chcę się go jak najszybciej pozbyć ,ale mam wrażenie, że nie ma dna ! Poleżał na mojej głowie od sobotniego wieczora, aż do rana. 

2. Szampon- również końcówka, Love2MIX chilli. Ładnie zmył olej. Zastanawiam się teraz nad jakimś innym szamponem. Będę musiała uzupełnić zapasy, macie jakieś pomysły ? ;)



3. Maska Keratin Kallos. Mamy problem jeśli chodzi o współpracę. Bardzo pasuje do emulgowania oleju, ale jakoś solo nie potrafię się do niej przekonać. Mam wrażenie, że jest trochę za słaba. Nie wiem, staram się poużywać jej jeszcze parę razy, może w innych kombinacjach i zobaczę co z tego wyjdzie. 


EFEKTY :


video

3 komentarze:

  1. Filmik <3 Widać, że są takie gładkie i puszyste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio zaniedbałam olejowanie. Studia robię swoje. Na szczęście moje kosmyki jakoś bardzo nie ucierpiały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam wrażanie ze ten Kallos jest dla mnie za słaby..

    OdpowiedzUsuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)