niedziela, 30 listopada 2014

Niedziela dla Włosów- aparat na L4

Hej :) Ostatnio mogłam się cieszyć z fajnych zdjęć zrobionych lustrzanką, były na pewno i wiele bardziej estetyczne. Wczoraj chciałam po zrobieniu zdjęć wrzucić je na komputer, a tu wejście USB w aparacie nie ma jednej 'blaszki'. Oj niedobrze, chyba muszę się zaopatrzyć w czytnik kart pamięci, ponieważ nie opłaca mi się naprawa tego wejścia w aparacie. Postaram się to zrobić jak najszybciej. Dzisiaj jednak będę miała dla Was (znów) zdjęcia efektów na moich włosach nieco gorszej jakości. 


źródło : www.anwen.pl


1. Olejowanie. Zdecydowanie oliwa z oliwek, za którą moje włosy dawno się stęskniły. 






2. Mój ulubiony, obok Love2MIX chilli, szampon





3.Maska Toskańska na pół godziny pod czepkiem. Cudo, pięknie pachnie, a efekty jeszcze lepsze :)






4. Zabezpieczanie końcówek




Efekty :


A jak Wasza NdW ? :) Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Mam ochote na te maske toskanska:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maska toskańska mnie kusi. Też lubię oliwę z oliwek do olejowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cały czas masz jedną długość, zapuszczasz i nie rosną czy ścinasz zawsze do tej samej długości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obcinam regularnie co 3 miesiace,ale zapuszczam jednocześnie. rosna jak szalone,od niecalego roku odrosly od fryzury prawie na jeża. teraz to faza przejściowa, ciezko zauważyć różnice ;)

      Usuń
  4. Gdzie moge kupic ten olejek arganowy ?:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "ten" to nie wiem, bo na zdjęciach jest oliwa z oliwek, a olejek arganowy sam w sobie w sklepach ze zdrową żywnością, spożywczych. albo tutaj np. : http://www.helfy.pl/kosmetyki/wlosy/olejki-do-wlosow
      jest mnostwo sklepow internetowych, ktore go oferują. ;)

      Usuń
    2. Miałam na myśli ten olejek który jest w poście 3zdjecie od dołu :) miałam go juz kupowałam u fryzjerki ale ona juz go nie ma a ja nadal poszukuje 😔😔

      Usuń
    3. aaa ten, nieuważna byłam ;) to dlatego, że nie traktuję go jako olejek i zawsze siedzi mi w głowie jedynie jako "serum" dlatego nie załapałam ;p
      W Rossmannie jest ich pełno :) trzeba się niestety naszukać, bo są dosyć maleńkie i pochowane. W hebe też widziałam ;)

      Usuń
  5. moje włosy z oliwą z oliwekj się nie lubią za to z tą maską już jak najbardziej i chyba znów muszę się w nią zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten olejek arganowy fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Gdzie zniknęłaś na tak długo z tymi wspaniałymi włosami? (och jak ja ich tobie zazdroszczę, takich zdrowych) :)
    Tęsknię za twoimi wpisami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matko jak mi się miło zrobiło :) wracam już niedługo. niestety sesja jest totalnie wyczerpująca :<

      Usuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)