niedziela, 9 listopada 2014

Niedziela dla Włosów- nie umiem przekonać się do Kallosów

Hej :) Jak wiecie cały czas walczę z przerzedzonymi końcówkami włosów przy twarzy. Dlatego staram się konsekwentnie trzymać ustalonego planu i dbać o nie lepiej niż zwykle. 



źródło : www.anwen.pl

1. Zaczęłam od olejowania. Zostawiłam oliwę z oliwek na całą noc z soboty na niedzielę. Olej fajnie się wchłonął, ale i tak rano włosy były całkowicie tłuste. Najwięcej oleju nałożyłam <i najbardziej starannie> na problematyczne partie. 

2. Szampon. Dokładnie rozcieńczony z wodą pięknie zmył cały olej, ale pozostawił włosy miękkie i nawilżone. 



3. Maska. Dalej staram się przekonać do maski Arganowej z Kallosa. Teraz mam wrażenie, że działa w porządku, ale bez szału. Włosy były uniesione, duża objętość. Jednak mam wrażenie ,żeby nie były zbytnio nawilżone i trochę zbyt puszyste. 




4. Ochrona końcówek. Serum z Joanny - Arganoil ;). Niezastąpione chociaż prawie dorównuje mu również arganowe, ale z Bioelixire ;)





Efekt :


za tydzień już będzie normalny aparat :D




Jak Wasza NdW ? Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Ładnie ci włoski błyszczą. Uwielbiam to serum na końcówki Bioelixire.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście uwielbiam maski Kallos, szczególnie wersję Kallos Color. Za to oliwa z oliwek zupełnie się u mnie nie sprawdza. Świetna objętość włosów na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to mamy totalnie na odwrót, bo moje włosy kochają oliwę ;) miło to słyszeć, bo objętość kucyka jest zatrważająco mała ;d

      Usuń
  3. Śliczna czuprynka :) co za objętość :) Ja mam kilka masek z kallosa i ogólnie jestem zadowolona ale mam wrażenie że jakby sie one nie nazywały to dają ten sam efekt

    OdpowiedzUsuń
  4. ktoś mi kiedyś powiedział, że mają niemal identyczny skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam problem z partiami włosów przy twarzy, są przerzedzone, słabsze i wolniej rosną... ale na przestrzeni czasu dbania o nie widze progres, więc wierze, że kiedys kiedyś w przyszłości uda sie mi je doprowadzić do znośnegi stanu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo zdrowe włosy, aż lśnią:)
    Ja właśnie denkuje Kallosa keratin:P

    OdpowiedzUsuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)