niedziela, 23 listopada 2014

Niedziela dla Włosów - po podcięciu

Hej :) Po wczorajszym podcięciu postanowiłam już nie zaniedbywać końcówek moich włosów i bardziej przyłożyć się do pielęgnacji. Jej brak wynika nie z niechcenia, ale z braku czasu nawet na pomyślenie przez 5 minut co nałożyć na głowę. Jednak postanowiłam, że to musi się zmienić. Jeszcze nie wiem jak to zrobię, ale zrobię ! :)



1. Olej nałożyłam na 10 minut i zaraz potem nałożyłam maskę, żeby zemulgowała olej i tak siedziałam później 40 minut. Olej regeneracyjny z Yves Rocher oraz maska Kallos Argan. Według mnie ta maska tylko do tego się nadaje ;)






2. Szampon : Alterra z olejem z brokułów



Jest to fajny, delikatny szampon, ale bardzo wiele osób powtarza, że Alterry ogólnie wysuszają, dlatego stosuję go po olejach i staram się używać wymiennie z innymi szamponami.

3. Odżywka Isana. 



Kupiłam ją jako jedną z wielu odżywek, które stosuję jako pierwsze 'O' w OMO, które mają być jedynie bazą i nie szkodzić. Dziś chciałam wypróbować ją jako ostatnie 'O'. Spisała się dobrze, ale chyba dlatego ,że włosy są zaraz po podcięciu i wcześniej były olejowane i maskowane. Isana cuchnie jak jej poprzedniczki, chociaż nic nie przebije niebieskiej nawilżającej. 

4. Ochrona końcówek. Mam na wykończeniu serum z Joanny Argan Oil. Narazie nie będę kupowała go drugi raz, ponieważ mam jeszcze ledwo zaczęty Bioelixire, poza tym chcę wypróbować inne sera. 



EFEKTY







Jak Wasza NdW ? Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Śliczne włosy :) miałam to serum Joanny i byłam bardzo z niego zadowolona, patrząc na zdjęcie zatęskniłam za nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to serum jest świetne, ale szkoda, że trudno dostępne ;<

      Usuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)