niedziela, 2 listopada 2014

Niedziela dla Włosów- tęsknimy za podcięciem !

Cześć :) trochę wolnego czasu i już może wpaść jakiś post :) Ostatnio złapałam się na tym, że zaniedbałam nie tyle pielęgnację kosmetyczną, co 'zwracanie uwagi' na włosy. Z braku czasu kładłam się spać w mokrych włosach, nie wycierałam delikatnie bawełnianą koszulką, ale energicznie ręcznikiem. (oczywiście bez przesady, nie było to tragiczne, ale niejedna włosomaniaczka by mnie ochrzaniła ;p ) Sama na siebie się zezłościłam i znów staram się wrócić do dobrych nawyków. Kiedyś mogłam sobie pozwolić na więcej -włosy szybciej schły, nie trzeba było ich spinać do spania, a teraz to już inna bajka. Trudno ! Dzisiaj starałam się dodać im trochę życia :)

1. Nie zdążyłam dzisiaj olejować, włosy przed myciem już były przetłuszczone, więc nie chciałam ich dobijać olejem. Zdecydowałam się na odżywkę



2. Szampon. Już na schyłku :D Lubię go bardzo, bardzo, ale chcę wypróbować innych. 




3. Odżywka. Kiedyś postanowiłam sobie, że nie będę jej zbyt często używać, żeby włosy się do niej nie przyzwyczaiły i chciałam też móc za każdym razem docenić jej działanie. Tak jej unikałam, że zapomniałam, że ją mam. I jak genialnie działa ! Moja ulubiona odżywka :)



4. Oczywiście końcówki. Serum Argan Oil- bardzo się lubimy. Nieco wolę serum z Joanny, bo jest lżejsze i nie ma szans obciążyć moich włosów, ale to jak najbardziej sobie radzi. I jest mega wydajne :)



Efekty : 

wyraźnie widać różnicę między tyłem, a przodem. Przy twarzy są wyraźnie przerzedzone

w czerwonej ramce są włosy (obvious ;p ), ale patrzcie jaka przepaść między przodem, a tyłem.koszmar


Jakieś rady na przerzedzenie końcówek ? Pozdrawiam.
P.S. Jak Wasza NdW ? :)

12 komentarzy:

  1. Nie mialam jeszcze tej odzywki z Gliss Kur ale chetnie kupie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako jedną z niewielu drogeryjnych - polecam ! :)

      Usuń
  2. Uwielbiam to serum Bioelixire. Szampon Love2Mix też bardzo chwalę ale ja akurat używam wersji z perłą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie chcę wypróbować perłę :) mam nadzieję, że równie dobrze się sprawdza :)

      Usuń
  3. Moim zdaniem końce wyglądają zdrowo, ale jeśli sama oceniasz inaczej to na pewno więcej widać normalnie niż na zdjęciu:) ogólnie świetnie lsnia i wydaja się bardzo lekkie!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sprecyzowałam :D końce z tyłu głowy są superduper i bardzo je lubie, natomiast przy twarzy to jakiś kosmos, przerzedzenie totalne. Właśnie muszę ogarnąć aparat, który będzie robił wyrazniejsze zdjęcia niż komórkowy, bo lustrzanka gdzies zaginęła w akcji ;p

      Usuń
  4. może powinnaś spinać włosy z przodu? Może nie służy im to, czego używasz do twarzy, albo za bardzo się o nią ocierają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie prawie zawsze nosze spiete, bo wiem, że kiedys to był moj problem. jak zaczelam spinac bardzo sie poprawilo ,ale to jeszcze nie ideał :<

      Usuń
  5. Krótkie ale za to jak błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A myślałaś o tym by tył ciąć krócej niż resztę ? U mnie to bardzo pomagało przy podobnej fryzurze. W przeciwnym razie pasma przy twarzy same się cieniują i zawsze są krótsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie myślę, ale im dłużej to robię tym bardziej mnie to przeraża ;D dopiero doszłam do momentu kiedy mogę upinać włosy, więc chyba musiałabym jeszcze dojrzeć do tej decyzji ;)

      Usuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)