poniedziałek, 10 listopada 2014

Promocje : Rossmann makijaż, SuperPharm włosy !

Cześć ;) dziś króciutki wpis, chociaż pewnie w większości już wie o promocjach.

W Rossmannie ,tak jak zwykle w listopadzie, mamy promocję makijażową. Niestety o niej zapomniałam i najważniejsze rzecz kupiłam już wcześniej. Ale na pewno na coś się skuszę. Jakoś bardziej przekonywała mnie 40% obniżka. Macie już jakieś produkty, na które polujecie ? ;)

Teraz o kolejnej, a w zasadzie kolejnych promocjach ale w SuperPharmie. Już nieco bardziej w tematyce włosowej, bo chodzi o farby oraz produkty do pielęgnacji włosów.



Polujecie od rana ? Czy macie coś na oku ? Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Właśnie widziałam dzisiaj tą Rossmanową przecenę, ale nie zdecydowałam się na zakup którejś z rzeczy. Na razie nic mi nie trzeba :)

    http://miasto-inspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie nic mi nie potrzeba z takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)