wtorek, 25 listopada 2014

Wishlista - jesienna pielęgnacja włosów

Hej :)
dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moją włosową chciejlistę :) Ostatnio denkuję wiele produktów, które kupowałam stacjonarnie, ponieważ nie chciało mi się długo zamawiać przez internet, poza tym uważam, że nawet w drogeriach można dorwać perełki. Jednak po czasie te produkty zaczęły mi się nudzić i zapragnęłam czegoś z rosyjskich stron :) Jak to zwykle robię : denkuję mnóstwo rzeczy, jadę na końcówkach, resztkach i potem zamawiam całe zestawy od szamponów, przez maski na olejach kończąc :)

                                 SZAMPONY                                 

Szampon z Organiczną Oliwą z Oliwek


Miodowe Mydło do Ciała i Włosów



                              BALSAMY/ODŻYWKI                     


Balsam do Włosów z Organicznym Olejem z Rokitnika


Balsam Tybetański - Objętość i Siła





                                      MASKI                                 


Ajurwedyjska Złota Maska "Gęstość i Wzrost Włosów"

Rokitnikowa Maska do Bardzo Zniszczonych Włosów "Intensywna Regeneracja"





 Nie potrzebuję :

- olejów - mam w domu oliwę z oliwek, olejek Yves Rocher, a jeśli będę chciała kupić, zrobię to w spożywczym :)

-mam całe serum do końcówek Bioelixire i denkuję serum z Joanny

-wcierek - mam do zużycia całą brzozową z Glorii, i 3/4 ziołowego serum Babci Agafii


A Wy chciałybyście coś kupić do włosów ? Jakie strony polecacie ? Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Ja planuje zlozyc zamowienie na mazidelkach podczas DDD, planuje kupic maske toskanska i balsam marokanski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maska toskańska to moja najukochańsza :)

      Usuń
  2. Maska ajurwedyjska i mnie się marzy, może się niedługo uda mi ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon z Organiczną Oliwą z Oliwek

    Mam na sprzedaz 85 % opakowania : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale właśnie zamówiłam mnóstwo rzeczy w tym niezliczoną ilość szamponów (niestety nie oliwkowy-brak w magazynie) i narazie cierpię na brak funduszy :< nie sprawdził się ?

      Usuń
    2. Do skory glowy byl super. Ale niestety wloski troszke podsuszal. Ja mam ten problem ze mk prawie nic nie sluzy i ciezko znaleźć cos hehe
      Mam tez maske drozdzowa od babci i sulveco szampon betulinowy

      Usuń
    3. narazie mam zapasy ;) ale maski drożdżowej też nie mogłam zdzierżyć,koszmar ;p

      Usuń

komentarz to opinia własna : negatywna lub pozytywna; pasuje mi każda, która nie jest prymitywna i niekulturalna :)